טכנולוגיה חדשנית, פרי פיתוח ישראלי, מאפשרת לראשונה ספיגה וזמינות ביולוגית גבוהות בהרבה מאשר בתכשירים הנפוצים. מדובר בתצמיד גליצרולי של ויטמין C המאפשר למולקולה מסיסת המים לחדור דרך קרום התא הסלקטיבי. התוצאה הנה יעילות רפואית גבוהה יותר באופן משמעותי ונוחות בשימוש.

מבוא
ויטמין C (חומצה אסקורבית ונגזרותיה) הנו רכיב טבעי נפוץ ונחקר. בשל היותו מסיס מים, אך לא מסיס שמן, מתקשה הויטמין לחדור דרך קרום התא האנושי הסלקטיבי. טכנולוגיה חדשנית, פרי מחקר ופיתוח ישראלי, המבוססת על תצמיד של גליצרול צמחי עם ויטמין C מאפשרת לראשונה חדירה מקסימלית של הרכיב ההידרופילי אל תוך הרקמות ובהתאם יעילות רפואית גבוהה יותר.

אודות הטכנולוגיה
זוהי טכנולוגיה ייחודית השונה באופן מובהק מטכנולוגיות הדור הקודם לשיפור זמינות ביולוגית דוגמת הליפוזומים הפוספוליפידיים או האסטרים המינרליים של ויטמין C. בטכנולוגיה המדוברת מולקולת הגליצרול בתצמיד הנה מסיסת מים ושמן כאחד, ולכן מאפשרת לויטמין מסיס המים לחדור בקלות מירבית דרך קרום התא הסלקטיבי. כל מולקולה של גליצרול מחוברת בתצמיד ל- 3 מולקולות של ויטמין C דרך הקבוצות הפונקציונאליות ההידרוקסיליות של המולקולה השלובות בקשר יציב עם הקבוצה הקרבוקסילית של החומצה האסקורבית.

זמינות ביולוגית משופרת
הטכנולוגיה המדוברת מקדמת זמינות ביולוגית גבוהה יותר מאשר בתכשירים הישנים של ויטמין C, ולפיכך מאפשרת שימוש במינונים נמוכים יותר של הויטמין לקבלת ההשפעה הרצויה. בנוסף, עצם העובדה שהתכשיר המבוסס על הטכנולוגיה החדשנית מופיע כתמיסה מרוכזת מסייעת אף היא לספיגה מהירה ויעילה של הויטמין ממערכת העיכול ואל מחזור הדם. התמיסה מכילה בנוסף גם תמצית לימון טבעית המקנה לה טעם וניחוח נעימים החביבים על פעוטות. שני מזלפים של התמיסה המרוכזת מספקים את התצרוכת היומית המומלצת של ויטמין C באופן זמין, זול ונוח לשימוש.